Zvládáme specifické poruchy učení - tipy a triky

Vydáno:

V předchozím článku jsou zmíněni učitelé druhého stupně, kteří pracují se žáky se specifickými poruchami učení (dále také „SPU“) a ne vždy si s nimi vědí rady. Zároveň se ale často stává, že když přijdou takto staří žáci do poradenského zařízení, marně pro ně hledáme podpůrné materiály, které by korespondovaly s jejich potřebami a nároky studia na druhém i vyšším stupni vzdělávání. Stále je namístě některé studijní dovednosti systematicky trénovat, avšak práce s druhostupňovými žáky se zákonitě liší od práce s mladšími žáky.

Zvládáme specifické poruchy učení – tipy a triky
PhDr.
Lenka
Krejčová
Ph.D.
DYS-centrum® Praha z. ú.; katedra psychologie FF UK; ZŠ Poznávání, s. r. o.