Metodická podpora distanční formy vzdělávání jako první pomoc pro ředitele. Nabídka online podpory webinářů NPI ČR pro učitele.
Bulletin Národního pedagogického institutu ČR č. 7
Hlavním tématem tohoto Speciálu NPI ČR pro podporu výuky na dálku je opět formativní hodnocení žáků. Najdete v něm také webináře NPI ČR pro tento týden a aktuální program ČT2 UčíTelka, nově doplněn videem s metodickým návodem, jak pracovat s televizními vyučovacími lekcemi.
Nepřehlédněte ani inspirativní materiály pro využívání digitálních technologií ve výuce přírodních věd, příspěvek na téma individualizace a diferenciace zadání při distanční výuce, doporučení pro učitele, jak učit v době koronavirové, zpracovaná katedrou psychologie FSS MU a informaci o tom, že soutež Středoškolská odborná činnost se letos uskuteční virtuálně, více se dozvíte v novém čísle elektronického časopisu SOČkař.
Samozřejmě nechybí řada dalších zajímavých a důležitých zdrojů, tipů a námětů, jak vzdělávat na dálku v době uzavření škol.
- Využití lekcí projektu UčíTelka a navazujících metodických materiálů pro online vzdělávání žáků
- #UčímeSeNaDálku pomáhá školám a učitelům
- Formativní hodnocení dává zpětnou vazbu a patří do současné školy
- Užitečné odkazy na online programy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
- Individualizace a diferenciace zadání při distanční výuce
Zdroj: Bulletin NPI ČR