Katedra psychologie FF UK hledá učitele SŠ pro spolupráci na sběru výzkumných dat

Vydáno: 1 minuta čtení

Hledáme učitele a učitelky, kteří můžou spolupracovat na sběru dat u žáků 1. ročníků gymnázií a středních odborných škol.

Náš výzkumný projekt se jmenuje Tranzitorní momenty v životní dráze dítěte a dospívajícího a je podpořen grantem GAČR. Přechodová období představují zátěžovou situaci, se kterou se každé dítě i dospívající vyrovnává jiným způsobem. Zaměřujeme se na přechody žáků mezi jednotlivými stupni vzdělávání. Sběr dat by proběhl v době přijímacího řízení a následně na počátku nového školního roku v prvních ročnících. Na základě získaných dat chceme poskytnout učitelům a rodičům nástroje, jimiž mohou posilovat tzv. vnímanou akademickou účinnost žáků a také jejich zdravou seberegulaci.

Spolupráce bude honorována formou DPP. Školám a učitelům, kteří se zapojí do spolupráce, také rádi poskytneme získaná data, jež lze využít například v rámci autoevaluace.

Více informací podá PhDr. Lenka Krejčová, Ph.D. (lenka.krejcova@ff.cuni.cz) nebo PhDr. Simona Hoskovcová, Ph.D. (simona.hoskovcova@ff.cuni.cz), katedra psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy